Alla inlägg den 10 november 2008

Av Tesen - 10 november 2008 18:43

Nu börjas det.. Alla kommer o frågar vad jag vill ha i present. O jag svarar pengar till resan vi ska göra i jul men det passar tydligen inte. Varför fråga då?? Jag är snart 28 år, jag har ju lixom redan i stort sett allt jag behöver eller vill ha. O det jag inte har, som jag vill ha, kan jag handla själv oftast. Jag har bott hemirfrån i snart 10 år, så jag har ett komplett hem..

Snälla alla nära o kära, kom inte o fråga vad jag vill i ha i present. Hitta på nått.


Det går  nått konstigt på jobbet.. Min chef har fått väldigt konstiga utslag o jag tycks ha nån form av dom jag oxå. Fast man kan säga att jag e en skönhet i jämförelse med min chef. Hon ser ut som ett monster. Nä nu va jag inge snäll. Förlåt. Hon ser ut som en prickig chef ;) En storprickig chef...


Helgen har varit helt fantastisk. Bara legat hemma o kollat på tvn. Tro mina utslag kan vara nån form av liggsår efter helgen.. Haha. Så skönt o bara vara hemma o nykter.

Kände mig nästan utvilad imorse när klockan ringde. Skönt.


Nä, nu ska jag ner i tvättstugan o polimasa på..


Puss o Kram

Skapa flashcards