Alla inlägg den 21 november 2008

Av Tesen - 21 november 2008 19:26

Det är vad jag är. Riktigt jävla satans förbannad!! Hur kan man som läkare ena dagen säga att hoppet är ute o nästa dag fundera på o flytta farmor till ett sjukhem??!! Hon blir bara bättre o bättre. Sköterskorna tycker hon blir bättre, så det är inte bara en anhörigblindhet. Skandal. Hur kan man säga att man ska lägga ner all rehablitering o dialysen en dag o nästa dag fundera på vilket hem hon ska flytta till?? Helt otroligt. Det är ju fantastiskt bra att hon blir bättre men va fan e det med sjukvården i Sundsvall?? Jävla skitläkare!!! Fy fan. Må dom stöta på samma förvirring som oss en dag. Känna hur det känns o bli lurad o lessen. Det är en människa vi pratar om för fan!! Jävla idioter!!


Nu ska jag bädda ner mig i soffan o vara riktigt jävla förbannad enda tills imorrn när jag ska åka o hälsa på min farmor!!!


Med hopp om livet (igen)

Skapa flashcards