Alla inlägg den 6 november 2008

Av Tesen - 6 november 2008 17:34

Vad jag blir trött på föräldrar som aldrig kan hämta sina barn i tid! Personalen får ta av sin egen, privata tid för att man inte kan åka när man slutar för att det är för många barn kvar. Jag får iaf dåligt samvete o lämna en personal med alldeles för mycket barn. O vad händer den dagen då den händer en olycka pga att det inte finns nån personal??? Inte nog med det så får vi ju inte övertid heller. Då ska man tydligen ha stannat en halvtimme över ordinarie arbetstid för att få det. Så om man är snäll o stannar en kvart så får man inget för det... Jävligt irriterande kan jag tycka!! Det är ju så synd att det förmodligen ska krävas en olycka för att detta ska funka. Usch!!!


Nog om det. Gårdagen blev en jävla skitdag tillslut iaf.. Fattar inte hur det kan ändras så fort. Idag är det däremot en rätt bra dag. Lite lagomt irriterad på föräldrar men annars e det bra. Kan bero på att jag ska göra inget alls ikväll, bara ligga i soffan o göra inget alls. Fantastiskt. O det ska jag ta o göra nu!!


Puss o Kram

Skapa flashcards