Alla inlägg den 23 november 2008

Av Tesen - 23 november 2008 17:56

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Bara småpysslat o åkt runt. Vaknade eller ska väl säga att jag klev upp kl 11, läste tidningen o lite bok.. Polimasade på hemma, sen for vi till mamma på firman o sa hejdå. Dom ska ju åka till USA i två veckor!! Inte det minsta avis!!! Sen blev det Birsta o fynda lite filmer o en Mp3 laddare. Hem igen o lämnade av grejerna o åkte in på Bite Line till Linnea o Anna o nu e jag hemma.. Så skönt..  Ikväll kommer Steffe förbi o ska dricka lite kaffe o surra lite skit. Hoppas Sälen hinner komma hem så hon oxå får träffa honom.. Sälen är på styrelsemöte till kl 20..


Igår hade vi spelkväll. Sälen vann men det ska tilläggas att hon skätte protokollet, så jag anar lite fuffens! Väldigt skönt o bara vara hemma nykter o spela spel. Fler sånna kvällar behövs.


Nu ska jag till o njuta av dom sista timmarna av helgen, för imorrn börjar allvaret igen, eller kaoset.. Så väldigt mycket att göra på veckorna nu. Fattar inte hur jag orkar. Skönt att det bara är en månad kvar till vi sitter på planet till värmen!!


Puss o Kram

Skapa flashcards