Alla inlägg den 17 november 2008

Av Tesen - 17 november 2008 17:46

Jag känner mig full i energi! Har väl inte hänt dom senaste månaderna.. Helt fantastisk känsla. Kan det ha nått att göra med att min snälla osteopat Kerstin har "hjärtknakat" mig igen?? Det ska tydligen frigöra flödet till hjärtat så man blir på bättre humör. Vet inte om det funkar eller om det bara e bluff, men nå fan känner jag mig mer nöjd o glad iaf!! Så jag väljer att tro på det, det kanske är därför det funkar... Ja, jag, jag vet inte men nöjd känner jag mig iaf..


I övrigt har det bara varit en helt vanlig dag.. Har inte riktigt återhämtat mig efter helgen än men det kommer väl så småning om. Vaknade dock på uruselt humör o nu mår jag bra.. Kan det vara Kerstins förtjänst?? Intressant!!


Nu ska jag ner o rocka lös i tvättstugan. Sen blir det bara soffläge om nu min energi lägger sig, annars vet jag inte vad jag gör!!


Puss o Kram

Skapa flashcards