Alla inlägg den 16 november 2008

Av Tesen - 16 november 2008 16:25

Helgens bravader började med en härlig födelsedagsfylla i ferdags o fortsatte med en trött Spice Girlsfylla igår.. Lars fiade 30-års fest med temat EVIL. Då slog vi (Linnea, Anne, Kajsa, Malin o jag) våra kloka huvuden ihop o kom fram till att, inget kan väl ändå vara mer EVIL än Spice Girls! Sagt o gjort fixade vi kläder o grejer för att riktigt Spica oss. Dock saknas en Spice på bilden, hon svepte en flaska vin o sen försvann hon.. Tokigt..


Nu har jag precis kommit hem från farmor. Hon ser lite piggare ut men kan fortfarande inte prata o inte röra sig. Tror inte hon e riktigt med i huvudet heller... Väldigt tråkigt. Det har ju iofs bara gått några dagar men jag vill ju att hon ska bli bra igen. Hon ska tydligen få flytta upp en våning, så hon får nån form av rehablitering. Det är ju bra. Det kom en sköterska in o mätte syrehalten (eller nåttt sånt) på farmor, sen mätte hon min oxå, farmor e tydligen i bättre skick än mig. Så går det när man röker!! Haha.


Nu ska jag bädda ner mig i soffan o bara få vara en stund innan SÄLen kommer hem..


Puss o Kram

Skapa flashcards