Alla inlägg den 19 november 2008

Av Tesen - 19 november 2008 21:40

...säger mer än tusen ord. Fast det va visst inte så. Jag trodde jag såg. Fast det va visst inte så. Jag trodde jag hörde mitt namn. Fast det va visst inte så.

Fick beskedet att min farmor kommer att dö. Min vackra farmor. Min sista jag har kvar. Min korta, skrynkliga farmor. Min rara farmor.

Det är så svårt o acceptera. Det är så svårt o förstå. Det är så svårt o se. Det är så svårt. Det är så orättvist...

Jag vet att det kanske är din vilja. Men jag då!! Jag blir ju lixom kvar i allt. Hur ska jag klara mig utan dig?? Varför blev det så här?? Vad har du gjort för ont för att hamna där du är?? Du har aldrig gjort nått ont, så vad e det för rättvisa vi har i världen... Nu har du din sista resa att göra o jag kommer att finnas vid din sida.


Med hopp om fina stunder

Skapa flashcards