Alla inlägg den 2 november 2008

Av Tesen - 2 november 2008 14:37

... så låter min telefon när jag får ett sms. Härliga SÄLen va snäll o gjorde en signal till mig. Fast det låter mer som en fniss men ändå!


Söndag! Härliga söndag. Det är så skönt med söndagar när man inte behöver göra nått alls. Eller bara göra vad man vill. Den enda nackdelen med söndagar är att man inte kan sova hur länge som helst. Men det är väl det man har lördagar till!! Så idag har jag gjort inget alls, så skönt. Ska iväg till Anna o Tommy på middag sen. Skönt o få bli lite ompysslad.


Igår va vi hem till Haugen, som hade dukat upp en härlig buffé, o åt middag. Blev väldigt imponerad. Robban hade gjort blåbärspaj till efterrätt. Tänk att pojkarna faktiskt kan, bara dom vill. Det va väldigt skönt o bara träffas o äta middag. Måste göra om det nån gång, då det inte blir utgång efter utan bara få sitta o äta o surra skit en hel kväll.

Efter middan åkte vi ner till teatern o kollade på Klungan. Mycket bättre i år än förra året. En o en hlvtimme med bara skratt.

Sen begav vi oss upp till Aveny, för en kväll med Kristet Utseende. Hade jättetrevligt enda fram till dom började spela, då gick vi hem. Dom e ju definitift inte bra. Tur att man får tycka olika. Till pojkarnas stora förtret.. Haha.


Nu ska jag fortsätta göra inget alls tills det e dax o åka till A o T på middag... Härliga söndag!


Puss o Kram

Skapa flashcards