Alla inlägg den 27 november 2008

Av Tesen - 27 november 2008 18:29

Blir så trött på allt skit man e så beroende av. Datorn är segare än segast, mobilen stänger av sig själv stup i kvarten. Dagens I-landsgnäll!! Fattar inte vad det är för fel. Gör företagen nu för tiden saker med ett hålldatum på 2 månader?? Ja, ja, ja, det finns svältande barn i Afrika, men jag kan inte ge dom mat, så därför ger jag mig själv rätten o gnälla på det som stör mig!! Jävla skitgrejer som inte kan funka som dom ska. Väldigt irriterande. Sen är det ju väldigt störigt när man inser att man blir fan handikappad när mobilen eller datorn inte funkar.. Materialist, ja visst! 

Inte nog med det så börjar magsåret att infinna sig. Helt fantastiskt när man resonerar att, vi åker bort över jul så slipper vi all jävla stress med julklappar, familjer, mat o allt annat som kommer med julen, o sen få magsår när det är 3 veckor kvar tills vi åker för att man inte har handlat allt som ska handlas till resan, växlat in alla pengar, skrivit packlista, ringt hotellet, hittat bikinin, tvättat badlakanen, skrivit testamente (vart kom den ifrån?)o allt annat.. Det ska bli så skönt med semester, så man får vila sig lite.. Fast när man väl landar kommer stressen om allt annat, hotellet, mat, stranden, vatten, hur blir det sista dagen??!! Jag kan hitta på alla dåliga ursäkter för att bli stressad eller elak.. Haha.


Puss o Kram

Skapa flashcards