Alla inlägg den 25 november 2008

Av Tesen - 25 november 2008 20:25

Jag vaknade med en känsla att jag va glad imorse.. Tror det iaf, det känns så längesedan jag va glad så jag har glömt bort hur det känns. Iaf vaknade jag o kände mig glad, åkte på jobbet o jobbade, stängde klockan 17, åkte hem fortfarande glad, åkte till stan o shoppade lite, fortfarande glad, kom hem kollade på Grey´s o nu är jag helt färdig, helt slut i både kropp o själ.. Är det jobbigt o vara glad eller är det jag som har intalat mig att jag ska vara glad, så jag blev alldeles slut av att hålla fasaden uppe?? Får kanske prova några dagar till för o se hur det går..


Skulle åka till farmor idag efter jobbet men det går så mycket magsjuka på jobbet, så det skulle bara vara onödigt o åka upp till sjukhuset.. Vore ju lite idiotiskt att smitta farmor med magsjuka, känns ju lixom som hon har tillräckligt att bekymra sig om!


Längtar väldigt mycket till värmen nu. Ska bli så skönt o få åka bort o slippa snön o kylan ett tag.. Slippa julen o allt jävla tjafs med tomtar, paket o skit.. Nä tacka vet jag sol, strand, hav, värme o billig sprit.. Haha.. Nån som vill följa med??


Puss o Kram

Skapa flashcards